Kezdetektől arra törekedtünk, hogy a NaturComfort értékesítési stratégiája ne csupán az eladásra épüljön. Vásárlóink – elsősorban az idősebb emberek – érezzék a gondoskodásunkat, a magányosan élők lelki segítséget is kapjanak. Alapos ismertetés után legyen bátorságuk kipróbálni a készítményeinket, hogy aztán élvezhessék a gyógynövények áldásos hatását. Igaz, csodát mi sem tudunk tenni, de ha el tudja végezni mindennapi teendőjét, önellátóbb lesz, az egy nagy lépés a cél felé: komfortosabbá tettük az Ön életét.
Az, hogy annak idején első saját termékünk, a Magyar Családi Balzsam Érték és Minőség Nagydíjas lett, jelzi, hogy törekvésünk jó irányba tart. A mai világra jellemző árudömpingben kellenek a jó iránytűk, és ez a díj is jelzi azt, hogy jól választ, aki bennünket választ.
Az eltelt 10 évet szerettük volna megkoronázni egy különleges termékkel, s ez a Magyar Családi Balzsam Eszencia megalkotásával sikerült is. Örömünk azzal lett teljes, hogy ez a termékünk is megkapta az Érték és Minőség Nagydíjat, 2021-ben – tehát a megszületésének az évében már olyan sikeressé vált, hogy nyertes lehetett.
A következő 10 évben is célunk a kimagasló minőség megtartása termék-kínálatban, kiszolgálásban. Reméljük, továbbra is rengeteg pozitív visszajelzést kapunk majd Önöktől, mert ez az az elismerés, ami még fontosabb számunkra, mint a különböző hivatalos díjazások!
https://www.youtube.com/watch?v=HmmqSBmoyFc&t=3s